Vendégpanaszok szervezett kezelése

Beérkező panaszok szervezett kezelése

  • Panasz felvétele: Amennyiben panaszt tenne valamely szolgáltatásunkra, az alábbi adatlap kitöltésével küldje el nekünk észrevételeit.
  • Panasz kiértékelése: Szakmai csapatunk a beérkezett észrevételeit azonnal feldolgozza.
  • Válasz: Rövid határidőn belül felkeressük Önt a megadott kapcsolati címen.
  • Intézkedés: Együttes érdekekkel vezérelve mindenki számára megfelelő intézkedést hajtunk végre, esetleg a jövőbeni kellemetlenségek elkerülése érdekében javítunk szolgáltatásaink minőségén.

A megkeresésében megadott elérhetőségi adatait (név, cím, e-mail, telefonszám stb.) kizárólag kapcsolattartás céljából kezeljük. Kérjük, ossza meg velünk panaszát, hogy szolgáltatásaink minőségén hatékonyan tudjunk javítani! Köszönjük!

Kötelező mező! Kérem adja meg a nevét!
Kötelező mező! Kérem adja meg az email címét!
Kötelező mező! Kérem adja meg a telefonszámát!
Invalid Input
Kötelező mező!